Product: Pottery Barn Shipping Service Clear all filters (0 of 44 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
I never received a thank you but instead I was treated poorly as though I had done something wrong. I simply did not think it was right for me to keep the items. I had been asked to return them so I did. But the customer service I received was awful. I love Pottery Barn...
Read more
2.3
Product
Pottery Barn Shipping Service
#1412826
Rep told me I can get them from a store in AZ but will have to pay shipping!!! Are you kidding me???? Then I asked for my gift card back and was told they mailed in back to me snail mail so I don't even have the gift card to purchase dishes from AZ store!!!!! I will...
Read more
1.0
Product
Pottery Barn Shipping Service
#1395864
Ordered a $1,400 table in April 2018. Estimated delivery May 26 - Jun 08. Have not received the table to date although my credit card has been charged. No tracking on my order- simply states "Estimated delivery May 26-June 08." Every time I call I am put on hold for a...
Read more
Product
Pottery Barn Shipping Service
#1304735
I ordered a bed on April 6, with the shipping date 6 weeks from then. I since have moved and have called several times to get an update on the possible shipping window and to change the shipping address to our new house. Every time I call, no one can tell me when it...
Read more
PotteryBarnSocialTeam
PotteryBarnSocialTeam
Pottery Barn Verified Representative

Hello: I'm so sorry you have not received additional information about the bed and thank you for bringing this delay to my attention. A private message has been sent to you wi...

1.0
Product
Pottery Barn Shipping Service
I didn't like
  • Defective merchandise
  • Terrible solutions
  • Unresponsive customer service
#1280923
On the phone today for 35 minutes on hold and finally gave up. They sent a bent curtain rod and then sent a bad label for pick up. I also called last week and after explaining my situation we got disconnected. Or not??? I am never shopping at that store again.
Read more
PotteryBarnSocialTeam
PotteryBarnSocialTeam
Pottery Barn Verified Representative

Hello: I'm so sorry your call was disconnected and would be happy to send a new return label. If you send your order information to me at support@potterybarn.com I will ensure...

Product
Pottery Barn Shipping Service
#1270141
On 12/28/17 I placed an order with Pottery Barn (Williams Sonoma is parent company for PB) for 2 sets of California King white sheets, 300 Thread Count. One month later, my order arrived without fitted sheets (2). I contacted PB by phone and was told that they were...
Read more
1.0
Product
Pottery Barn Shipping Service
I didn't like
  • Communication and poor inventory control
#1223406
After many years as a loyal customer, Pottery Barn has lost me forever. Last night I placed an order and within 30 minutes had to cancel when I discovered a mistake in the order. I notified PB immediately through email. First thing in the morning, I called to make sure...
Read more
2.4
Product
Pottery Barn Shipping Service
I liked
  • Way the product looked online
I didn't like
  • Horrendous customer service
#1205064
I placed two orders for Christmas.The first order was placed in September and back ordered until February. The second order was to be delivered by December 21st. Received an emailed saying it won’t be until January 23rd. I emailed customer service and never heard back....
Read more
PotteryBarnSocialTeam
PotteryBarnSocialTeam
Pottery Barn Verified Representative

Hello,I care about your order and am so very sorry for the service you received when you called. If you send your order information to support@potterybarn.com I would be happy...

1.5
Product
Pottery Barn Shipping Service
I didn't like
  • Unresponsive customer service
#1147624
My Wife and I ordered a $5000 leather sectional on labor day, we were told that it would be delivered between the 9th and the 23rd of November.We were totally ok with that we knew ahead of time to expect that time frame the woman at the store told us they estimate that...
Read more
1.0
Product
Pottery Barn Shipping Service
#1131296

Top Rated Products in Shipping Services Category

This is by far the worst buying experience I've ever had.First, PB states they don't bill your credit card until it ships! That's lie number 1. The fact of the matter is, they consider something shipped once it leaves a warehouse and goes to another warehouse, while...
Read more
PotteryBarnSocialTeam
PotteryBarnSocialTeam
Pottery Barn Verified Representative

I apologize for all the trouble you have had with your order. I just sent you a private message with my contact information. I look forward to hearing from you soon. Thanks, B...

1.0
Product
Pottery Barn Shipping Service
I didn't like
  • Billing policy and the lies from customer service
#1129377